یک منبع موثق به تابناک خبر داد
یک منبع موثق در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کردستان از «قطعی» شدن برکناری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد و گفت: عملکرد نامناسب، برخورد با نخبگان دانشگاه علوم پزشکی کردستان و رویکرد سلیقه‌ای در برخی تصمیمات سبب قطعی شدن برکناری سرپرست دانشگاه شده است.
کد خبر: ۷۶۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱ 23 July 2019

به گزارش تابناک کردستان، «وحید یوسفی‌نژاد» تقریباً دو ماه و نیم قبل با حکم وزیر بهداشت به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان معرفی شد. 

انتصاب وی در همان مقطع تعجب بسیاری از ناظران امور استان و بویژه کسانی را که در سال‌های اخیر مسائل دانشگاه علوم پزشکی کردستان را دنبال کرده‌اند برانگیخت و در همان مقطع برخی نمایندگان استان با انتصاب انجام شده به شدت مخالفت کردند. 

طبق آنچه برخی نمایندگان استان در همان مقطع مطرح کردند، وزیر بهداشت وعده داده بود که صدور حکم ریاست دانشگاه برای «وحید یوسفی‌نژاد» را منوط به ارزیابی عملکرد وی خواهد کرد که با اعلام موضع اصولی دکتر سعید نمکی، التهابات به وجود آمده اندکی فروکش کرد. 

یکی از مسائل دامن‌گیر رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی کردستان درگیر شدن «سیامک واحدی» با برخی حواشی بود؛ «واحدی» در همان روز معارفه «یوسفی‌نژاد»، او را از آنچه خود از آن ناحیه آسیب دیده بود برحذر داشت ولی متأسفانه آن هشدار ظاهراً کارگر نیافتاد. 

دیدارهای «مسئله‌دار» سرپرست دانشگاه با برخی افراد که پیشتر در همین رسانه به دو مورد آن اشاره کردیم و عدم تعامل با نمایندگان مردم استان در مجلس کار را برای «یوسفی‌نژاد» دشوار کرد و حالا برخی اخبار موثق حکایت از آن دارد که شمارش معکوس برای پایان دوره مسئولیت او آغاز شده است. 

یک منبع موثق عصر روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کردستان از «قطعی» شدن برکناری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد و گفت: عملکرد نامناسب، برخورد با نخبگان دانشگاه علوم پزشکی کردستان و رویکرد سلیقه‌ای در برخی تصمیمات سبب قطعی شدن برکناری سرپرست دانشگاه شده است. 

طبق اخبار رسیده به تابناک کردستان، رایزنی‌ها برای انتخاب جانشین «وحید یوسفی‌نژاد» آغاز شده و احتمالاً در آینده‌ای نزدیک سکان هدایت دانشگاه علوم پزشکی کردستان به فرد دیگری سپرده خواهد شد. 

درباره تصمیم احتمالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اگرچه هنوز خبری رسمی اعلام نشده ولی گویا وزارتخانه هم موافق برکناری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار