مدیر مخابرات منطقه کردستان:
آزاد حکمت با اشاره به توسعه پهنای باند اکثر مراکز روستایی در شهرستان سروآبادافزود: با نصب و راه اندازی تجهیزات لازم و تامین نیاز‌های مخابراتیِ مشتریان، زیر ساخت‌های شبکه دیتا در این شهرستان ارتقا یافته و تقویت شدند.
کد خبر: ۹۰۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳ 05 October 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، وی با بیان اینکه پاسخگویی به نیاز مشتریان در خصوص استفاده از سرویس‌ها و محصولات مخابراتی مستلزم تقویت وتوسعه زیرساخت‌های لازم است اظهارداشت: به همین منظور و با هدف جلب رضایت مشتریان مخابراتی با سرمایه گذاری، نصب و راه اندازی تجهیزات جدید و توسعه آن‌ها، زیرساخت شبکه دیتا در شهرستان سروآباد ارتقا یافته است.
حکمت، برگردان UPLINK (پهنای باند اینترنت ودیتا) این شهرستان از مسیر مریوان به مسیر مرکز چمران سنندج، با تامین زیرساخت و لینک ۱G را از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا اعلام کردو گفت: اجرای این پروژه موجب افزایش کیفیت و سرعت قابل توجه دیتا در شهرستان سروآباد شده است.
وی، اجرای عملیات‌های فنی از جمله تغییر ارتباط روتر سروآباد و سوییچ مرکز از الکتریکال به اپتیکال که کمک بسیار موثری به افزایش سرعتِ دسترسی و پهنای باند داخلی خواهد نمود را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و خاطر نشان ساخت: رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس‌های مختلف مخابراتی یکی از استراتزی‌های منطقه است که با بهره گیری از دانش، تخصص و توان پرسنل برای تحقق این مهم همچون گذشته از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزیم.
مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه شرایط و زیرساخت‌های لازم برای بهره مندی مشتریان مخابراتی در شهرستان سروآباد از سرویس ADSL فراهم است افزود: در حال حاضر تعداد ۵ هزار و ۸۸ پورت ADSL منصوبه در این شهرستان وجود دارد که تعداد ۳ هزار و ۹۵۲ پورت آن واگذار شده است.
حکمت آمادگی مخابرات منطقه کردستان، برای واگذاری پورت‌های جدید به متقاضیان را یادآور شد و عنوان کرد: مشتریان پس از ثبت درخواست خود وانجام مراحل اداری می‌توانند از خدمات و سرویس‌های مبتنی بر این بستر بهره‌مند شوند.
وی ضمن تشریح اقدامات و پروژه‌های انجام شده در راستای بهره مندی روستا نشینان از ADSL مخابرات دراین شهرستان گفت: در حال حاضر تعداد ۳۰ روستای شهرستان سروآباد دارای ADSL هستند.
وی در پایان خاطر نشان ساخت:پروژه‌های مختلف مخابراتی با هدف ارتقا، توسعه و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان در شهرستان سروآباد، تعریف و تدوین شده است که براساس کارشناسی‌های صورت گرفته و اولویت بندی آن‌ها، اجرایی و عملیاتی خواهند شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار