ارتقای تصفیه خانه فاضلاب شهر سنندج با هدف افزایش ۵۱ هزار مترمکعبی ظرفیت تصفیه و افزایش ۲۳۵ هزار نفری جمعیت زیر پوشش در حال اجرا می‌باشد.
کد خبر: ۹۲۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸ 07 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، در جهان کنونی موضوع دفع فاضلاب خانگی به عنوان یکی از شاخص‌های مهم زیست محیطی مطرح است. به همین دلیل سازمان جهانی بهداشت همواره تأکید می‌کند که لوله کشی آب شهری هنگامی اهمیت و ارزش اصلی خود را خواهد داشت که در کنار آن شبکه جمع آوری، انتقال و تصفیه بهداشتی فاضلاب نیز وجود داشته باشد.
در همین راستا ایجاد و ارتقای تصفیه خانه‌های فاضلاب با سرعت و جدیت بیشتری در دستور کار است و در استان کردستان نیز یکی از پروژه‌ها ارتقای تصفیه خانه فاضلاب سنندج است که ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ در حال حاضر ظرفیت تصفیه فاضلاب در این تصفیه خانه ۹۹ هزار مترمکعب در شبانه روز بوده که برای ۴۶۵ هزار نفر ایجاد شده است.
ظرفیت تصفیه این پروژه پس از ارتقاء قرار است به ۱۵۰ هزار مترمکعب در شبانه روز و برای جمعیت ۷۰۰ هزار نفری باشد که برای تحقق این هدف تاکنون ۲۵۰ میلیارد ریال و ۱۱۰ هزار یورو هزینه شده است.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار