حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی:
نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: پس از گذشت بیش از یک دهه از اتفافات سال 88 هنوز هم اراده جدی برای تببین دلایل این اتفاقات و اهمیت روز 9 دی برای مردم روشن نشده است.
کد خبر: ۹۲۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ 10 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل خبرگزاری فارس کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی یوم‌الله نهم دی، سالگرد شهادت سردار سلیمانی و دهه مبارک فجر، اظهار کرد: تبلیغات در دوره‌ای که ما با هجمه‌های مختلف از سوی دشمنان نظام و انقلاب قرار داریم نیاز به اعتقاد و باور عمیق خود ما به عنوان مسئولان خادم در این نظام است تا بتوانیم به بهترین شکل برنامه‌های مناسبت‌های ملی و مذهبی را برگزار کنیم.

وی افزود: اگر تنها به حالت بخش نامه‌ای به برنامه‌هایی که باید برگزار کنیم، نگاه شود، بدون شک هیچ تاثیری نخواهد داشت، اما اگر به ذات و اهمیت موضوع بپردازیم، می‌تواند در جامعه به ویژه در میان جوانان اثر بخش باشد.

تبیین برنامه‌های محتوایی برای گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی ضروری است

نماینده، ولی فقیه در کردستان ادامه داد: اگر بدانیم که چرا باید به ۹ دی توجه کنیم و یا چرا باید یاد شهید سلیمانی را گرامی بداریم، می‌توانیم برنامه‌های پرمحتوایی را تبیین کنیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی به اتفاقات سال ۸۸ اشاره کرد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب از خرداد ماه که این اتفاقات آغاز شد تا پایان همان سال قریب به ۳۰ سخنرانی در خصوص این اتفاقات انجام دادند که همین موضوع به خوبی اهمیت برگزاری برنامه‌های باکیفیت روز ۹ دی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند: "کسانی که این اتفاق را رقم زدند کشور را به لبه پرتگاه بردند"، بیان کرد: وقتی تنها به این جمله به طور عمیق فکر کنیم، می‌بینیم که کشور در آن سال در چه وضعیتی بوده و ۹ دی بی‌جهت به عنوان یک حماسه از سوی مقام معظم رهبری تعبیر نشده است.

زوایای پنهان ۹ دی ۸۸ برای اذهان عمومی روشن نیست

نماینده، ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه تا امروز نیز متاسفانه اراده جدی برای تبیین اهمیت ۹ دی دیده نشده است، گفت: همین مسئله باعث شده که زوایای پنهان آن روز‌ها برای اذهان عمومی روشن نشود.

حجت‌الاسلام پورذهبی اظهار کرد: در رابطه با شهید سلیمانی نیز باید به عمق شخصیت سردار دل‌ها نگاه کنیم که وی فرد مجاهدی بود و تمام عمر خود را صرف جهاد کرد.

وی افزود: وظیفه‌شناسی سردار در هیچ زمانی باعث نشد که از اهداف خود فاصله بگیرد و همواره در راه رسیدن به این اهداف در جبهه‌های مختلف در مقابل دشمنان قرار می‌گرفت.

نماینده، ولی فقیه در کردستان ادامه داد: ما نیز به عنوان مسئولان این نظام در کردستانی که تنها ۵ هزار و ۴۰۰ شهید انصار و ۱۸ هزار شهید مهاجر تقدیم این نظام و انقلاب کرده است، وظیفه داریم برنامه‌های پرمحتوایی در شان و جایگاه این شهید بزرگوار برگزار کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار