برگزیدگان سومین دوره جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان در بخش‌های مختلف معرفی شدند.
کد خبر: ۹۲۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶ 31 December 2020
دبیر سومین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان گفت: این جشنواره ۱۵ بخش داشت و از بین شرکت‌کنندگان ۹۳ خانم، ۶۴ آقا، ۶۹ معلول جسمی حرکتی، ۳۱ نابینا و کم‌بینا، ۱۶ ناشنوا، دو نفر عقب‌مانده ذهنی، ۵ معلول اعصاب و روان و همچنین ۳۴ شرکت کننده بدون معلولیت برگزار شد که در نهایت هیأت‌داوران، ۵۶ اثر آن‌ها را به‌ عنوان برگزیده شناختند.

منصور گلناری افزود: در این جشنواره ۱۶۰ شرکت کننده از استان‌های بوشهر، یزد، گلستان، هرمزگان، زنجان، همدان، قزوین، قم، کردستان، کرمان، گیلان، آذربایجان غربی و شرقی، خراسان رضوی و جنوبی، لرستان، مازندران، ایلام، فارس، خوزستان، مرکزی، تهران و اصفهان حدود ۷۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

در این جشنواره بخش فن بیان و گویندگی، عاطفه حیدرزاد از مازندران و فریبا قربانی از اصفهان، بخش گزارش صوتی و تصویری، سیده حکیمه موسوی ازنی از ساری، بخش مصاحبه مکتوب، علی صمدی جوان از خراسان رضوی مقام‌های اول را به دست آوردند.
در بخش مقاله، مهدی معتمدی نسب از اراک اول شد، در بخش طنز مکتوب مقام اول برگزیده‌ای نداشت و فائزه علی‌اکبری از اصفهان مقام دوم را کسب کرد.

در بخش خبر آزاده خرم از ایلام، بخش گزارش سوگل دانایی از تهران، بخش کاریکاتور سهیل محمدی از تهران، بخش داستان کوتاه زهره پوربابکان از شیراز
و در بخش عکس خبری و سوژه‌ای، وحید چهره عالم از شیراز اول شدند.
در بخش تیتر هم محسن تیموری از اصفهان، بخش پوستر وحید چهره عالم از شیراز، بخش کلیپ مریم پگاه راد از شیراز مقام اول را به دست اوردند و در بخش دل نوشته هم بتول جهاندار و امید شفیعه از اصفهان مشترکا اول شدند.
اختتامیۀ سومین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان شب گذشته به صورت زنده در شبکه‌های اجتماعی پخش شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار