نماینده ولی فقیه در استان کردستان:
نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) حرکت‌های امیدبخشی برای اشتغال کولبران و محرومیت‌زدایی آغاز کرده است.
کد خبر: ۹۳۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 26 January 2021
به گزارش تابناک کردستان، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز سه شنبه در دیدار رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار داشت: مردم کردستان نجیب، شریف، زحمتکش، ولایی و دوستدار اهل بیت (ع) هستند که هرخدمتی برای آنان انجام شود، قدردان آن خواهند بود.

وی با بیان اینکه کاستی‌ها و کمبود‌ها مختص کردستان نیست، افزود: تاکنون ۲ نشست با کولبران استان داشته‌ام و امروز حرکت ستاد برای ساماندهی این قشر، امیدبخش است.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و احداث مسکن برکت در کردستان گامی ارزنده در آستانه دهه مبارک فجر و میلاد حضرت زهرا (س) است، اضافه کرد: امیدواریم این طرح‌ها منجر به خیر و برکت بیشتر در استان شود.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان، خدمات مسوولان در داخل و خارج از استان برای خدمت بیشتر را ارزشمند برشمرد و افزود: همه مناطق استان نیازمند توجه بیشتر است و مناطق شرقی استان هم باید از طرح‌های اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) سهم داشته باشند.

محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قالب سفر یک روزه در کردستان حضور یافته است. بازدید از طرح جهش تولید در دیم‌زارها، نمایشگاه و رونمایی از پنج هزار طرح اشتغال اجتماع محور، شرکت در آیین پایانی کاک برکت، امضای تفاهم‌نامه برکت و دانشگاه کردستان، آغاز طرح اقدام ملی مسکن و افتتاح خانه مددجویی و دیدار با نماینده، ولی فقیه از برنامه‌های وی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار