پرویز اوسطی:
نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید بتوانیم توان عملیاتی جمعیت هلال احمر را تا حد نیاز برای مواجهه با همه‌ی بحران‌های کشور بالا ببریم.
کد خبر: ۹۵۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ 30 March 2021
به گزارش تابناک کردستان، نماینده‌ی مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با ذکر این مطلب گفت: جمعیت هلال احمر جزو دستگاه‌های واکنش سریع کشور با مدیریت پایش است و باید همواره آمادگی لازم را برای مواجهه به اتفاقات و مخاطرات داشته باشد.

وی تصریح کرد: ما در کشوری هستیم که بالاترین آمار حوادث طبیعی را داریم و مسوولیت اصلی مواجهه با این حوادث جمعیت هلال احمر است.

پرویز اوسطی که در مراسم تحویل یک دستگاه کامیونت پشتیبانی عملیات امدادو نجات به هلال احمر قروه سخن می‌گفت، افزود: با توجه به نقش و جایگاه این نهاد مهم امدادی، من معتقدم که باید پشتیبانی لازم و بیشتر از جمعیت هلال احمر صورت پذیرد تا بتواند به درستی به وظایفش عمل کند.

وی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده‌ی مدیریت هلال احمر استان کردستان خاطرنشان ساخت: از زمان تصدی آقای دکتر جلالی شاهد تغییرات بسیار مثبتی در مدیریت این دستگاه امدادی بوده ایم و جا دارد که از ایشان و همکاران شان تقدیر و تشکر بنمایم.

اوسطی ضمن تاکید بر بکارگیری نیروی انسانی متخصص در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: متاسفانه در استان کردستان از زیر ساخت‌های مناسبی از نظر تجهیزات و امکانات برخوردار نیستیم و وظیفه‌ی ماست که به نحو شایسته عقب ماندگی‌های موجود را جبران کنیم.

وی همچنین اضافه کرد: امیدوارم با همکاری جمعیت هلال احمر کشور و مسوولین استانی بزودی شاهد افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده‌ای وینسار و مجتمع اداری، امدادی دهگلان باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار