مدیر امور آبفا سقز گفت: در راستای تأمین آب شرب بهداشتی پایدار عملیات توسعه شبکه آب به طول ۴۳۰ متر و بازسازی شبکه آب به طول ۱۹۶۰ متر در روستای آلتون سفلی انجام شد؛ ضمن آنکه تأمین آب پایدار روستای بزرگ کهریزه سقز که دچار مشکل کمبود بود، از آب شرب شهر سقز تأمین گردید .
کد خبر: ۹۹۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ 26 September 2021
به گزارش تابناک کردستان، عباس ولایتی اظهار کرد:  در راستای تأمین آب شرب پایدار و بهداشتی این امور با همکاری اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستای آلتون سفلی بدون هیچ گونه سرفصل اعتباری اقدام به بازسازی و توسعه شبکه آب شرب روستای آلتون سفلی نموده و روستای مذکور تحت پوشش این امور قرارگرفته است.
وی افزود: در این روستا بازسازی شبکه به طول ۱۹۶۰ متر و توسعه شبکه به طول ۴۳۰ متر انجام شد، ضمن آنکه ۷۵ مورد ست کامل انشعاب نصب گردید.
مدیر امور آبفا سقز در ادامه خاطرنشان کرد: روستای کهریزه نزدیک به شهر سقز نیز در شهریور ماه امسال با مشکل بی آبی مواجه شد که با پیگیری و چاره اندیشی کارشناسان این امور وکار گروهی، دسته جمعی و تلاش شبانه روزی پرسنل این امور و همکاری شورا و دهیاری، تأمین آب روستای مذکور از آب شرب شهر سقز با حدود ۷۰۰ اشتراک به نتیجه رسید و اکنون مشکل بی آبی به طور کامل رفع و پایدار گردیده است.
ولایتی تصریح کرد: در این پروژه خط انتقال شبکه آب شرب به طول ۴۰۰ متر انجام شد که با این کار  ۱۵ لیتر بر ثانیه آب شرب این روستا افزایش یافت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار