مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف به منظور توسعه و ارتقا سطح کیفی خدمات تلفن همراه در شهرستان کامیاران گفت: پهنای باند موبایل در این شهرستان به میزان ۲.۵ برابر افزایش یافته است
کد خبر: ۹۹۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶ 03 October 2021
به گزارش تابناک کردستان آزاد حکمت، با اعلام این مطلب افزود: با انجام این عملیات شاهد بهبود سطح کیفی شبکه انتقال در حوزه ارتباطات سیار برای مشتریان ساکن در این شهرستان هستیم.

وی ضمن تشریح توسعه و ایجاد زیرساخت‌های موبایل در شهرستان کامیاران با هدف بهره مندی تعداد بیشتری از مشتریان و همچنین ارتقا کیفیت خدمات و سرویس‌های تلفن همراه اظهارداشت: پهنای باند موبایل این شهرستان از ۴G به ۱۰G معادل ۲.۵ برابر ارتقا یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان کاهش ترافیک موبایل، امکان ارسال پیام با کیفیت بالاتر از طریق صوت و تصویر، فراهم نمودن زیرساخت لازم برای ارتقا تکنولوژی‌های جدید بر روی سایت‌های تلفن همراه، دسترسی سریع‌تر به محتوا‌ها و داده‌های موجود در فضای مجازی و ... را از جمله مزایای اجرای این پروژه اعلام کرد.

حکمت اضافه کرد: مخابرات منطقه کردستان با سرمایه گذاری گسترده در این شهرستان نسبت به افزایش ۲.۵ برابری پهنای باند در هفته گذشته اقدام نموده است.

وی به سرمایه گذاری‌های مخابرات منطقه کردستان در سال جاری در راستای ایجاد و تقویت زیرساخت‌های مخابراتی در تمام حوزه‌ها به ویژه در حوزه تلفن همراه اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: این مجموعه به واسطه استفاده روز افزون مشتریان از بستر‌های دیتا در انجام کار‌های غیر حضوری، بهره مندی از درگاه‌های موجود در فضای مجازی با هدف رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی و اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدامات چشمگیر و مطلوبی انجام داده است.

وی همچنین تصریح کرد: با در نظر گرفتن شرایط مدارس و شیوه‌های نوین کلاس‌های آموزشی، نسبت به فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم برای بهره مندی دانش آموزان و دانشجویان از کلاس‌های آنلاین بر بستر‌های دیتا با کیفیت بهتر از قبل، برنامه‌ها و پروژه‌های متعددی تدوین و اجرایی شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار