مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: تاکنون ۵۱۳ مرکز روستایی استان به فناوری فیبر نوری مجهز و از خدمات و مزایای این شبکه بهره‌مند شده اند.
کد خبر: ۹۹۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ 05 October 2021
به گزارش تابناک کردستان آزاد حکمت با بیان اینکه در ابتدای امسال اجرای ٥٠ کیلومترشبکه فیبر نوری در مناطق مختلف کردستان در دستور کار قرار گرفته است اظهارداشت: تا کنون ٣٠ کیلومتر از این مقدار اجرا و به پایان رسیده و باقیمانده آن نیز در حال اجرا است.

وی به برنامه‌ریزی برای تجهیز کردن دیگر نقاط استان بر اساس اولویت‌های موجود به فیبر نوری تا پایان امسال اشاره کرد و گفت: به محض اخذ قرارداد با پیمانکار مربوطه نسبت به اجرای پروژه‌های تدوین شده در این راستا اقدام خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطر نشان ساخت: در حال حاضر چهار هزار و ٧٧٢ کیلومتر فیبر نوری در استان اجرا شده که چهارهزار و١٤٢ کیلومتر آن در نقاط روستایی و ٦٣٠ کیلومتر دیگر آن در نقاط شهری به اجرا درآمده است.

حکمت یادآور شد: افزایش رضایتمندی مشترکان، ارائه انواع سرویس‌ها در بستر Ip، بهبود کیفیت خدمات مخابراتی در حوزه تلفن ثابت، ارتقای امنیت اطلاعات، اجرای فیبراختصاصی برای مشتریان.G، توسعه زیر ساختِ سایت‌های تلفن همراه برای نصب و راه اندازی تجهیزات تکنولوژی‌های ۳G,۴G از جمله مزایای اجرای پروژه‌های فیبرنوری است.

وی همچنین بیان داشت:اجرای پروژه‌های مختلف در حوزه شبکه فیبرنوری، توسعه چشمگیر زیر ساخت‌ها وبهبود کیفیت شبکه ارتباطی و مسیر انتقال را به دنبال دارد که این مهم در راستای رعایت اصل مشتری مداری نقش بسزایی دارد.

وی اضافه کرد: مخابرات منطقه کردستان آمادگی دارد در صورت اعلام نیاز سازمان‌ها ویا شرکت‌های متقاضی، زیرساخت‌های ارتباطی بر بستر فیبرنوری در تمام نقاط داخل شهری استان را فراهم کند تا شاهد توسعه همه جانبه استان باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار